Contact


Wil je meer weten over ons resort of heb je nog een vraag die niet beantwoord is? Lees de veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

Openingstijden wellnessresort

Ma t/m zo
10:00 tot 23:00 uur
Snelste optie

Facebook

Binnen 24 uur reactie

Naar Facebook

Formulier

Binnen 48 uur reactie

Naar formulier

Meest gestelde vragen


Om je snel van dienst te kunnen zijn hebben we de veelgestelde vragen voor je beantwoord. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Alle vragen

Is reserveren verplicht?

Het is verplicht om vooraf te reserveren voor een bezoek aan ons wellnessresort, dit geldt ook voor abonnementhouders. Wij laten nog steeds een beperkt aantal gasten toe om rust en ruimte te behouden. Op deze manier zorgen wij voor een veilige omgeving voor al onze gasten. Wij raden je altijd aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen. Reserveren is te allen tijde op basis van beschikbaarheid.

Welke maatregelen hebben jullie getroffen i.v.m het coronavirus?

Natuurlijk dienen we ons wel te houden aan een aantal maatregelen die de overheid heeft vastgesteld. Bekijk hier welke maatregelen zijn getroffen zodat jij veilig en onbezorgd kan genieten van een dagje wellness.

Wil je zeker weten dat je niets mist? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Is het tonen van een geldig test- of vaccinatiebewijs verplicht om toegang tot het resort te krijgen?

Ja, dit is verplicht en een eis van de overheid [voor alle informatie over een toegangsbewijs lees hiervoor de website van de rijksoverheid]. Neem ook een geldig identiteitsbewijs mee. Maak je gebruik van de CoronaCheck-app? Dan scannen wij bij binnenkomst de QR code. Alleen op vertoon van een groen scherm en jouw identiteitsbewijs, krijg je toegang tot ons resort. Een geldig geprint bewijs (QR-code) in plaats van de CoronaCheck-app accepteren wij ook.

Adresgegevens

SpaWell
Smeerveensedijk 4
9321XB Peize

Navigeren