Contact


Meer info over wellness en het coronavirus

Heb je nog een vraag en staat deze niet tussen de veelgestelde vragen? Je kunt via het contactformulier met ons opnemen. Wij doen ons uiterste best om je zo spoedig mogelijk van een reactie te voorzien.

Vul ons contactformulier in of stuur een bericht via Facebook.
Wij nemen z.s.m. contact met je op!
Snelste optie

Facebook

ma - vrij 9.00-17.00

Naar Facebook

Formulier

ma - vrij 9.00-17.00

Naar formulier

Meest gestelde vragen


Om je snel van dienst te kunnen zijn hebben we de veelgestelde vragen voor je beantwoord. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Alle vragen

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van doucheproducten
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan het GRATIS belevingsprogramma (o.b.v. beschikbaarheid)

Is reserveren (voor een entree) noodzakelijk?

In verband met het coronavirus en de maatregelen die hiervoor zijn getroffen is het verplicht om vooraf te reserveren. Vanwege het coronavirus kunnen wij een beperkt aantal gasten per dag verwelkomen. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren. Naar aanleiding van de maatregelen die zijn getroffen verzoeken wij onze gasten om zich te houden aan de opgegeven aankomst- en vertrektijd.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Wanneer worden er toeslagen berekend?

In verband met de maatregelen vanuit het RIVM hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier zijn geen boekingskosten op van toepassing.

Is reserveren in het restaurant verplicht?

Naar aanleiding van de persconferentie op 28 september jl. zijn er extra maatregelen getroffen in ons resort. De belangrijkste maatregel betreft een beperkt aantal gasten (30 gasten) die wij tegelijkertijd in ons restaurant mogen ontvangen. Daarom is het verplicht om een tafel te reserveren en je te laten registreren in het restaurant. Reserveren en registreren gebeurt in het resort bij het restaurant.

Adresgegevens

SpaWell
Smeerveensedijk 4
9321XB Peize

Navigeren