Contact


Wij zijn geopend. Bekijk de laatste corona update.

Heb je nog vragen en staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem contact met ons op via het contactformulier. Wij doen ons uiterste best om je zo spoedig mogelijk van een reactie te voorzien.

Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus krijgen wij veel vragen en kan het zijn dat het langer duurt voordat je een antwoord van ons ontvangt. Hopende op je begrip hierin.

Wij zijn geopend!

Ons restaurant is helaas tot en met minimaal 11 november gesloten.

Snelste optie

Facebook

ma - vrij 9.00-19.00 | za - zo en feestdagen 9.00-12.00

Naar Facebook

Formulier

ma - vrij 9.00-19.00 | za - zo en feestdagen 9.00-12.00

Naar formulier

Meest gestelde vragen


Om je snel van dienst te kunnen zijn hebben we de veelgestelde vragen voor je beantwoord. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Alle vragen

Wanneer is SpaWell weer geopend?

Wij zijn geopend!

De overheid heeft op 13 oktober jl. nieuwe maatregelen getroffen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Na overleg met de veiligheidsregio kan ons resort gewoon open. Je kan veilig en onbezorgd genieten van een ontspannen dagje wellness. Onze horecafaciliteiten zijn gesloten tot en met minimaal 11 november 2020.

Ben je nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in.

Ik heb een reservering in de komende periode tussen 15 oktober en 11 november, kan deze doorgaan?

Jouw reservering kan gewoon doorgaan. Ons resort is geopend volgens de normale openingstijden. Houd er rekening mee dat onze horecafaciliteiten tot en met minimaal 11 november gesloten zijn.

Heb jij een reservering met eten en/of drinken in de periode van 15 oktober tot en met 11 november 2020? Dan heb je van ons een e-mail ontvangen met meer informatie. Wanneer je geen mail hebt ontvangen (ook niet in je SPAM-box), kan je contact met ons opnemen.

Heb je een reservering na 11 november staan dan hoef je nog geen contact met ons op te nemen.

Is het toegestaan om eigen eten en drinken mee te nemen?

Het is niet toegestaan om eigen eten en drinken mee te nemen. Het meenemen en hervullen van flesjes (water) is uiteraard wel toegestaan.

Omdat het belangrijk is de suikerspiegel tijdens een saunagang op peil te houden, zijn er vitaliteitssetjes verkrijgbaar bij onze receptie. Deze bevatten een flesje drinken en een candybar(s).

Is het restaurant geopend?

Onze restaurants zijn vanaf 15 oktober tot en met minimaal 11 november 2020 gesloten.

Omdat het belangrijk is de suikerspiegel tijdens een saunagang op peil te houden, zijn er vitaliteitssetjes verkrijgbaar bij onze receptie. Deze bevatten een flesje drinken en een candybar(s).

Kan ik wel plaatsnemen in het restaurant?

Het restaurant zal gebruikt worden als tijdelijke rustruimte omdat er verder geen drinken en andere gerechten geserveerd worden. Je kan hier dus plaats nemen om even uit te rusten. Het is niet toegestaan om eigen eten en drinken te nuttigen in ons restaurant.

Omdat het belangrijk is de suikerspiegel tijdens een saunagang op peil te houden, zijn er vitaliteitssetjes verkrijgbaar bij onze receptie. Deze bevatten een flesje drinken en een candybar(s).

Adresgegevens

SpaWell
Smeerveensedijk 4
9321XB Peize

Navigeren