Reservering plaatsen


Waarom kan ik geen gewone sauna-entree reserveren?

Vanwege de getroffen maatregelen rondom het coronavirus is het tijdelijk uitsluitend mogelijk om e-tickets en/of arrangementen te reserveren. Bekijk hier de arrangementen.

Moet ik een badset bij jullie huren of mag ik deze zelf meenemen?

Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. Je bent vrij om jouw eigen badset mee te nemen maar je kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop maar het is ook toegestaan om je eigen slippers mee te nemen.

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van doucheproducten
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan het GRATIS belevingsprogramma (o.b.v. beschikbaarheid)

Is reserveren (voor een entree) noodzakelijk?

In verband met het coronavirus en de maatregelen die hiervoor zijn getroffen is het verplicht om vooraf te reserveren. Vanwege het coronavirus kunnen wij een beperkt aantal gasten per dag verwelkomen. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren. Naar aanleiding van de maatregelen die zijn getroffen verzoeken wij onze gasten om zich te houden aan de opgegeven aankomst- en vertrektijd.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Is reserveren met een e-ticket noodzakelijk?

Wanneer je in het bezit bent van een e-ticket is het verplicht om met jouw e-ticket vooraf online te reserveren via de website.

Ik wil gebruik maken van jullie faciliteiten, wat is de entreeprijs?

Vanwege de getroffen maatregelen rondom het coronavirus is het tijdelijk uitsluitend mogelijk om e-tickets en/of arrangementen te reserveren. Bekijk hier de arrangementen.

Vanaf hoe laat is de avondentree geldig?

De avondentree is vanaf 16.30 uur. In verband met de maatregelen rondom het coronavirus hebben wij tijdelijk geen losse avondentree, maar kun je kiezen uit onze speciale arrangementen.

Wanneer worden er toeslagen berekend?

In verband met de maatregelen vanuit het RIVM hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier zijn geen boekingskosten op van toepassing.

Moet ik bij een ochtendentree om 14.00 uur uitchecken?

Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus is er tijdelijk geen ochtendentree. Je kunt uitsluitend een e-ticket en/of een arrangement reserveren. Bekijk hier de arrangementen.

Ik wil graag reserveren, maar de kalender is rood.

Je kan online de beschikbaarheid inzien via de kalender. Is de datum waarop je wenst te komen rood? Dan is er geen beschikbaarheid meer op de betreffende datum. Meestal kan je dan wel terecht vanaf 16.30 uur, dan wordt de kalender geel of het staat aangegeven. Wanneer er geen beschikbaarheid meer is op de gewenste datum kan je geen reservering meer plaatsen voor deze datum, ook niet telefonisch. Wellicht is het mogelijk om op een ander moment het resort te bezoeken.

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je de reguliere entree wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Bekijk hier de beschikbaarheid

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van een e-ticket, maar wel bij het reserveren van een regulier arrangement?

Voor acties, e-tickets en reguliere arrangementen bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de regulier arrangement is nog wel beschikbaar. Wanneer je een van onze arrangementen wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Ik heb een e-ticket maar het lukt mij niet om online te reserveren.

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering geplaatst kan worden. De unieke code van je e-ticket vindt je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Wanneer je door omstandigheden bent verhinderd, verzoek wij je vriendelijk dit zo spoedig mogelijk door te geven zodat wij de reservering kunnen verplaatsen of eventueel annuleren. Mocht je de reservering willen annuleren binnen 48 uur voorafgaande aan het bezoek kan dit niet kosteloos. Bij een annulering of no show binnen 48 uur zijn wij helaas genoodzaakt het gehele reserveringsbedrag in rekening te brengen. Buiten de 48 uur kan je kosteloos de reservering annuleren.

Wij verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Hoe verloopt de betaling?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL of via creditcard.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.

Hoe verzilver ik een Wellness Giftcard?

Wil je jouw betaling voldoen met de Wellness Giftcard? Kies dan voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Neem jouw geldige Wellness Giftcard mee naar het resort om deze te verzilveren. De € 2,95 toeslag op deze betaalmethode wordt bij inlevering aan de receptie van jouw rekening verwijderd.

Kan ik met een groep reserveren?

Het is op dit moment niet mogelijk om een reservering te plaatsen voor een groep.

Hoe maak ik een reservering met mijn e-ticket?

Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe verzilver ik mijn e-ticket.

Ik heb een e-ticket voor een dagentree, mag ik deze ook voor in de avond gebruiken?

Het is mogelijk om jouw e-ticket voor een dagentree alleen in de avond te gebruiken.